Нормативні документи у сфері освіти
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВНУТРІШНЮ СИСТЕМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Чинне законодавство з питань розвитку системи загальної середньої освіти
Закон України «Про освіту» від 5 вересня 2017 року, № 2145–VІІІ
Розділ І. Загальні положення (статті 1–9).
Розділ ІІ. Структура освіти (статті 10–21). Стаття 18 «Освіта дорослих».
Розділ ІІІ. Заклади освіти (статті 22–31).
Розділ ІV. Стандарти освіти, освітні програми, кваліфікації та документи про освіту (статті 32–40).
Розділ V. Забезпечення якості освіти (статті 41–51). ЗНО. Ліцензування ЗО. Атестація педагогів. Сертифікація. Моніторинг якості освіти. Інституційний аудит.
Розділ VІ. Учасники освітнього процесу (статті 52–57). Стаття 53 – право вибору ЗО. Оплата праці за ПК.
Розділ VІІ. Освіта, професійний розвиток та оплата праці педагогічних і науково-педагогічних працівників (статті 58–61). Стаття 59. Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників.
Закон України «Про повну загальну середню освіту» від 16 січня 2020 року № 463–ІХ.
Стаття 22, пункт 3 «…постійно підвищувати свою педагогічну майстерність».
Стаття 24, пункт 3 «Педагогічна діяльність вчителя», абзац 3) «…інші види педагогічної діяльності: навчальна; виховна; методична; організаційна».
Стаття 51 «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників», пункт 2 – протягом п'яти років не менше 150–ти годин. Педагогічна рада визначає – кількість годин і строки проходження.
Державний стандарт
Державний стандарт початкової середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 – 1 клас; з 01.09.2019 – 2 клас; з 01.09.2020 – 3 клас. (Зміст освіти. Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів)
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 (Зміст освіти. Державні вимоги до рівня оцінювання загальноосвітньої підготовки учнів)
Державний стандарт базової середньої освіти від 30 вересня 2020 р. № 898 (Зміст освіти. Державні вимоги до рівня оцінювання загальноосвітньої підготовки учнів)
Наказ Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 р. за № 924/27362 «Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу»
Інклюзія та корекційна освіта
Постанова Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 588 «Про зміни що вносяться до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
Лист МОНУ від 10.01.2017 № 1/9–2 «Про сучасні підходи до навчально–виховного процесу учнів з особливими потребами»;
Наказ МОНУ від 25.06.2018 № 693 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти I ступеня для дітей з особливими освітніми потребами".
Лист Міністерства освіти і науки України від 05 серпня 2019 року № 1/9–498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 навчальному році»
Критерії оцінювання
Критерії оцінювання учнів початкових класів
- Наказ МОНу від 20.08.2018 № 924 Про затвердження мет. рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-х класів НУШ .
- Наказ МОНу від 27.08.2019 № 1154 Про затвердження мет. рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 2-х класів НУШ .
- Наказ МОНу від 16.09.2020 № 1146 Про затвердження мет. рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 3-х класів НУШ.
асів НУШ .
- Наказ МОНу від 19.08.2016 № 1009 Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 4-х класів.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів
Додаток №2 до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 " Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти"
Наказом Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 № 1093 затверджено рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, що додаються.
Критерії оцінювання мовно-літературної галузі (іноземні мови)
Критерії оцінювання математичної галузі
Критерії оцінювання громадянської та історичної галузі
Критерії оцінювання природничої галузі
Критерії оцінювання інформатичної галузі
Критерії оцінювання соціальної та здоровʼязбережувальної галузі
Критерії оцінювання технологічної галузі
Критерії оцінювання мистецької галузі
Критерії оцінювання галузі «Фізична культура»
Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП
МОН та Український інститут розвитку освіти розробили методичні рекомендації для вчителів щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (ООП).
Зарахування результатів навчання українських дітей у закладах освіти країни перебування
Таблиці зі співвіднесенням моделей оцінювання в різних країнах розміщено за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0836729-24/conv/print
Немає коментарів:
Дописати коментар