Моніторинг освітнього середовища

 


     Відповідно до вимог частини третьої статті 41 Закону України «Про освіту», частини другої статті 42 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 30.11.2020 № 1480 «Про затвердження методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти», Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Статуту Леб’язького ліцею Чкаловської селищної ради, інших нормативних документів, з метою розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО, постійного підвищення якості освітньої діяльності, використання системного підходу до здійснення моніторингу на всіх етапах освітнього процесу впродовж 2024 року адміністрація Леб’язького ліцею періодично проводила анонімне опитування серед педагогічного колективу закладу. 

     В анкетах наявні питання з вибором однієї відповіді, кількох варіантів тощо. В опитуванні бере участь весь педагогічний склад (шістнадцять осіб), тож можемо уважати моніторинг репрезентативним. Для кожного опитування добираються питання з інтернет-ресурсів або складаються адміністрацією самостійно, зважаючи на основні моменти, котрі потребують розгляду. Після опитування адміністрація закладу виконує письмовий (рідше – усний) аналіз питальників/анкет, результати котрого презентуються перед педагогічним складом на педрадах у вигляді діаграм, графіків із подальшим коментуванням. Після колективного обговорення педагогічний склад спільно з адміністрацією вирішує, яким чином усунути ту чи іншу проблему.

📃Самооцінювання реалізації потреб педагогів у розвитку та саморозвитку


📃 Опитування щодо дистанційного навчання учнів


📃 Діагностична карта вчителя (виявлення рівня методичної підготовки учня)


📃Анкетування щодо окремих аспектів педагогічної діяльності вчителя


    Адміністрацією Леб’язького ліцею був проведений моніторинг рівня знань учнівства по предметах та запропонований до розгляду у вигляді кругових діаграм. Всього було проаналізовано 32 навчальних дисципліни. До моніторингу залучено 68 здобувачів освіти (без урахування учнів 1-4 класів), тож результати уважаємо репрезентативними. Переважна більшість учнів перебуває на високому рівні з таких предметів: «Захист України», «Технології», Україна і світ, вступ до історії та громадянської освіти»; на достатньому з біології, біології і екології, географії, зарубіжної літератури, ЗБД, інтегрованого курсу «Мистецтво», «Історії України .Всесвітньої історії», основи здоров’я, пізнаємо природу, трудове навчання, українська література, українська мова, фізична культура, хімія; на середньому з алгебри, астрономії, всесвітньої історії, геометрії, французької мови, інформатики, історії України, математики, математики (алгебри і початки аналізу), математкики (геометрія), мистецтва, правознавства, фізики, харківщинознавства; початкового рівня немає. З аналізу бачимо, що у Леб’язькому ліцеї на високому рівні навчаються 5 учнів (з них у початковій - 0, середній - 4, старшій школі - 1), на достатньому – 12 учнів (з них у початковій - 0, середній - 10, старшій школі - 2), на середньому – 45 учнів (з них у початковій - 0, середній - 33, старшій школі - 12), на початковому – 6 учнів (з них у початковій - 0, середній -2, старшій школі - 4). В цілому по ліцею переважає середній рівень знань учнів (66,2%).


Моніторинг по предметах 2024/2025 н.р.











Немає коментарів:

Дописати коментар

ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ

       Вітаємо всіх українців  з Днем Соборності України і щиро бажаємо завжди любити свою країну, пишатися своєю історією та своїм народом....