Відповідно до вимог частини третьої статті 41 Закону України «Про освіту», частини другої статті 42 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 30.11.2020 № 1480 «Про затвердження методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти», Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Статуту Леб’язького ліцею Чкаловської селищної ради, інших нормативних документів, з метою розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО, постійного підвищення якості освітньої діяльності, використання системного підходу до здійснення моніторингу на всіх етапах освітнього процесу впродовж 2024 року адміністрація Леб’язького ліцею періодично проводила анонімне опитування серед педагогічного колективу закладу.
В анкетах наявні питання з вибором однієї відповіді, кількох
варіантів тощо. В опитуванні бере участь весь педагогічний склад (шістнадцять
осіб), тож можемо уважати моніторинг репрезентативним. Для кожного опитування
добираються питання з інтернет-ресурсів або складаються адміністрацією
самостійно, зважаючи на основні моменти, котрі потребують розгляду. Після
опитування адміністрація закладу виконує письмовий (рідше – усний) аналіз
питальників/анкет, результати котрого презентуються перед педагогічним складом
на педрадах у вигляді діаграм, графіків із подальшим коментуванням. Після
колективного обговорення педагогічний склад спільно з адміністрацією вирішує,
яким чином усунути ту чи іншу проблему.
📃Самооцінювання реалізації потреб педагогів у розвитку та саморозвитку
📃 Опитування щодо дистанційного навчання учнів
📃 Діагностична карта вчителя (виявлення рівня методичної підготовки учня)
📃Анкетування щодо окремих аспектів педагогічної діяльності вчителя
Адміністрацією
Леб’язького ліцею був проведений моніторинг рівня знань учнівства по предметах
та запропонований до розгляду у вигляді кругових діаграм. Всього було
проаналізовано 32 навчальних дисципліни. До моніторингу залучено 68 здобувачів
освіти (без урахування учнів 1-4 класів), тож результати уважаємо
репрезентативними. Переважна більшість учнів перебуває на високому рівні з
таких предметів: «Захист України», «Технології», Україна і світ, вступ до
історії та громадянської освіти»; на достатньому з біології, біології і
екології, географії, зарубіжної літератури, ЗБД, інтегрованого курсу
«Мистецтво», «Історії України .Всесвітньої історії», основи здоров’я, пізнаємо
природу, трудове навчання, українська література, українська мова, фізична
культура, хімія; на середньому з алгебри, астрономії, всесвітньої історії,
геометрії, французької мови, інформатики, історії України, математики,
математики (алгебри і початки аналізу), математкики (геометрія), мистецтва,
правознавства, фізики, харківщинознавства; початкового рівня немає. З аналізу
бачимо, що у Леб’язькому ліцеї на високому рівні навчаються 5 учнів (з них у
початковій - 0, середній - 4, старшій школі - 1), на достатньому – 12 учнів (з
них у початковій - 0, середній - 10, старшій школі - 2), на середньому – 45
учнів (з них у початковій - 0, середній - 33, старшій школі - 12), на
початковому – 6 учнів (з них у початковій - 0, середній -2, старшій школі - 4).
В цілому по ліцею переважає середній рівень знань учнів (66,2%).
Моніторинг по предметах 2024/2025 н.р.
Немає коментарів:
Дописати коментар