Графік навчального процесу



     Заклад працює на платформі «Нові́ знання́» або «NZ.UA» — українська платформа з електронними щоденниками та журналами з можливостями дистанційного навчання.
       Уроки проводяться на платформі ZOOM. 
       Для додаткової роботи використовуються застосунок VIBER.


Інструктивно-методичні рекомендації 

щодо викладання 

навчальних предметів / інтегрованих курсів 

у закладах загальної середньої освіти 

у 2025/2026 навчальному році



Лист МОН від 13.08.2025 р. №1/16828-25 "Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2025/2026 навчальному році"

З метою забезпечення єдиних підходів до реалізації державної освітньої політики у сфері загальної середньої освіти, належної організації освітнього процесу відповідно до вимог Державних стандартів загальної середньої освіти, створення умов для підвищення якості освіти та результативності навчання Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання в роботі інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2025/2026 навчальному році «Освітній навігатор на 2025/2026 навчальний рік».

Зазначені матеріали підготовлені спільно з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти»; Державною установою «Український інститут розвитку освіти»; Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук України; Офісом впровадження Нової української школи при Міністерстві науки і освіти України.

✔ Освітній навігатор на 2025/2026 навчальний рік

• Формування культури безпечної онлайн-поведінки

• Доброчесність у закладі освіти

• Соціально-емоційна підтримка учасників освітнього процесу

• Формування медіаграмотності

• Використання штучного інтелекту в освіті

МЕТОДИЧНА ПІДТРИМКА ОСВІТЯН

✔ ПОЧАТКОВА ШКОЛА

✔ БАЗОВА ШКОЛА

Мовно-літературна освітня галузь

👉 Українська мова, українська та зарубіжна літератури, інтегрований курс літератур

👉 Мови і літератури корінних народів, національних меншин

👉 Іноземні мови

Громадянська та історична освітня галузь

👉 Історія

👉 Громадянська освіта

👉 Правознавство

👉 Мистецька освітня галузь

👉 Математична освітня галузь

👉 Природнича освітня галузь

👉 Інформатична освітня галузь

👉 Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

👉 Технологічна освітня галузь

👉 Освітня галузь «Фізична культура»

👉 Захист України


Структура і тривалість навчального року

Закон України «Про повну загальну середню освіту» (ст.10, п.3, 4)

Ст. 10, п.3.Освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань - 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року. Якщо 1 вересня припадає на вихідний день, навчальний рік розпочинається у перший за ним робочий день.

Ст.10, п.4.Структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження, встановленого відповідним навчальним планом, та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо.

Тривалість канікул у закладах освіти протягом навчального року не може становити менше 30 календарних днів.


Якщо виникне потреба в організації великих канікул у зв'язку з тим, що будуть перебої з електроенергією, в кожній школі чи в кожному регіоні буде прийнято відповідне рішення і будуть організовані такі великі канікули.

 Осінні канікули - 27 жовтня - 02 листопада 2025 року

Зимові канікули - 29 грудня 2025 року - 11 січня 2026 року

Весняні канікули - 23 березня - 29 березня 2026 року


І семестр - 01.09.2025 - 28.12.2025

ІІ семестр 12.01.2026 - 29.05. 2026


 










Немає коментарів:

Дописати коментар

      Шановні вчителі! З вашим професійним святом! Бажаємо вам, щоб учні не тільки не "задавали перцю", а й самі були "перцем...