Учні Леб'язького ліцею є активними учасниками та переможцями різноманітних конкурсів (на рівні громади та міжнародних), отримують грамоти, свідоцтва, дипломи.
МОЛОДЦІ!!! ВИ НАЙКРАЩІ!!! ТАК ТРИМАТИ!!!
Із "свіжих" нагород наших дітей на зимову тематику - НОВОРІЧНІ ДИВА
У нашому закладі також створена сторінка у FACEBOOK, де детально висвітлюються події наших учнів шкільного і позашкільного життя.
З інформацією можна ознайомитися за наступним посиланням:
Сфери діяльності учнівського самоврядування
Сфери діяльності
|
Форми роботи
|
1. Управлінсько-самоврядна
|
* ініціювання створення органів учнівського самоврядування ;
* участь у розробці концепції учнівського самоврядування, положення про його діяльність;
* організація та проведення виборів до органів учнівського самоврядування;
* безпосередня участь у їхній діяльності: проведення засідань, обговорення проблем та шляхів їх вирішення, винесення їх на розгляд керівництва навчального закладу;
* організація роботи органів учнівського самоврядування;
* залучення членів учнівської громади до розробки стратегій життєдіяльності навчального закладу.
|
2. Соціально-правового захисту
|
* організація співпраці з соціальними службами для молоді;
* виявлення за допомогою дорослих дітей, які потребують допомоги, залучення їх до діяльності в рамках учнівського самоврядування;
* створення та організація соціальної служби;
* створення гуртків, ігротек для дітей із функціональними обмеженнями;
* організація бібліотечного обслуговування дітей із функціональними обмеженнями;
* організація виставок, творчих робіт дітей із функціональними обмеженнями;
*організація участі дітей та молоді в благодійних акціях;
* запровадження програм примирення для вирішення конфліктних ситуацій, які виникають в дитячому середовищі;
* створення служби «Делегати дитячих прав» (уповноважений з прав дитини, захист прав дітей);
* популяризація основних положень Конвенції ООН про права дитини;
* проведення тренінгів з проблеми силами волонтерів учнівського самоврядування;
* випуск інформаційних матеріалів про права та обов’язки учнів;
* організація діяльності соціального форум- театру;
* проведення конкурсів, конференцій, форумів, дебатів з проблеми;
* організація співпраці, консультацій із різними фахівцями: правниками, психологами, лікарями, соціальними працівниками;
* розробка і забезпечення реалізації основних документів, що регламентують взаємовідносини органів учнівського самоврядування із адміністрацією закладу тощо.
|
3. Інформаційно-соціологічна
|
* створення центру соціологічних досліджень;
*організація діяльності школи «Юний соціолог»;
* проведення соціологічних досліджень, опитувань соціальної думки з окремих молодіжних проблем;
* випуск інформаційного вісника «Учнівський барометр» (за результатами соціологічних досліджень);
* презентація вісника «Учнівський барометр» перед молодіжною спільнотою, педагогічними колективами та громадськістю;
* налагодження і координація зв’язків із мас-медіа;
* видання інформаційного дайджесту «Інтернет-ресурси – лідеру учнівського самоврядування»;
* організація підписки на електронні бюлетені новин молодіжних громадських організацій.
|
4. Профілактично-оздоровча
|
* залучення дітей та молоді до процесу популяризації здорового способу життя у своєму середовищі;
* участь в інформаційно-просвітницьких програмах щодо попередження ВІЛ/СНІДу, вживання психоактивних речовин, попередження ризикованої поведінки;
* організація інформаційних кампаній щодо профілактики ВІЛ/Сніду та інших негативних проявів в учнівському середовищі; створення інформаційно-освітнього центу з проблем формування здорового способу життя дітей та молоді;
* проведення тренінгів з проблем формування здорового способу життя для однолітків учнівської молоді;
* проведення дискотек, інформаційно-розважальних програм, вистав інтерактивного театру, форум-театру з проблем здорового способу життя;
* підготовка та випуск інформаційних матеріалів з проблем здорового способу життя (шкільні газети, шкільні радіопередачі, Internet-сайти, буклети);
* проведення конкурсів, конференцій, круглих столів, дебатів з проблем здорового способу життя;
* створення мобільної інформаційно-творчої групи для організації інформаційних компаній в навчальних закладах;
* розповсюдження серед дітей та молоді профілактичних рекламних матеріалів.
|
5. Навчальна
|
*допомога невстигаючим учням;
* організація консультування з різних предметів;
* організація додаткових занять силами учнів;
* організація предметних гуртків силами учнів;
* надання допомоги при підготовці домашніх завдань дітям притулків, інтернатів;
* узгодження з педагогами та організацією закладу спірних питань щодо атестації учнів з різних предметів;
* проведення предметних тижнів, інтелектуальних турнірів і конкурсів;
* участь у предметних олімпіадах різного рівня;
* проведення факультативних занять спільно із вчителями («Профілактика ризикованої поведінки», «Рівний – рівному»).
|
6. Екологічна
|
* ініціювання створення учнівських екологічних загонів чи громадських організацій та активна участь у їх роботі;
* ініціювання та проведення учнівських науково-практичних конференцій на екологічну тематику;
* підготовка та проведення акцій і кампаній природозахисного плану;
* організація роботи з озеленення класних приміщень, території навчального закладу, мікрорайону школи, міста;
* збереження та захист птахів у зимовий період;
* захист малих річок, що потребують догляду та очищення;
* організація участі дитячого товариства в акціях «Збережемо первоцвіти», «Рослини і тварини «Червоної книги України» у нашому краю», «Птахи – наші друзі» та інших, які оголошує МОН України;
* проведення «десантів чистоти», «чистих четвергів»;
* організація співпраці з громадськими організаціями екологічної спрямованості;
* ініціювання громадських слухань із проблеми збереження довкілля;
* реалізація тренінгової програми «Збережемо довкілля».
|
7. Дозвіллєва
|
* планування, організація і проведення тематичних вечорів, дискотек, арт-шоу для дітей різного віку;
* організація культ-походів у театри, кінотеатри, на виставки;
* організація зустрічей із цікавими людьми: зірками шоу-бінесу, спортсменами, акторами, письменниками, художниками тощо;
* підготовка організаторів дозвіллєвих програм для молоді;
* проведення конкурсів кращих дозвіллєвих програм;
* організація змістовного дозвілля у таборах;
* проведення конкурсів кращих виконавців пісень, танців, шоу-програм;
* організація турнірів КВК, концертів різного тематичного забарвлення;
* організація конкурсів-оглядів інтерактивних театрів.
|
8. Науково-дослідницька
|
* створення та організація діяльності учнівських наукових товариств, секцій, клубів;
* проведення тижнів науки в школі;
* організація участі школярів у різноманітних творчих конкурсах;
* організація співпраці з науково-дослідними установами, вищими навчальними закладами;
* проведення учнівських наукових конференцій;
* проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт і проектів учнів.
|
9. Спортивно-туристична
|
* створення спортивно-туристичних клубів чи секцій;
* організація спартакіад, змагань, спортивно-туристичних маршрутів, конкурсів;
* організація експедиції, походів, таборівок;
* здійснення широкої інформаційно- рекламної кампанії з популяризації занять фізкультурою і спортом.
|
10. Профорієнтаційна
|
* встановлення зв’язків із місцевими службами зайнятості населення, проведення спільних рекламних кампаній з популяризації професій;
* створення банку даних про навчальні заклади регіону і України;
* проведення профорієнтаційних дискусій, зустрічей із представниками рідкісних, цікавих, популярних професій;
* участь у проведенні спільних із державною службою зайнятості заходів («Дні кар’єри», «Ярмарок професій» тощо);
* відвідування «Днів відкритих дверей» та інших профорієнтаційних заходів, що їх проводять відділи освіти і вищі чи професійно-технічні навчальні заклади;
* організація екскурсій на підприємства міста чи регіону, налагодження ділових зв’язків із потенційними роботодавцями.
|
11. Розвитку соціальної творчості
|
* створення дитячих громадських організацій;
* створення клубів за інтересами;
* підготовка, організація і проведення соціально значущих акцій, справ, заходів;
* проведення тренінгів чи розвивальних занять із проблем організаційного і командного менеджменту, маркетингу, психології спілкування, конфліктології, ораторського мистецтва;
* організація підготовки менеджерів соціальних проектів, навчання управлінню проектами;
* удосконалення роботи системи самоврядування;
* організація соціальної практики.
|
12. Трудова (економіко-виробнича)
|
* самоорганізація життя класного колективу (прибирання класних приміщень чи закріпленої території, дрібний ремонт меблів і устаткування класу тощо);
* виготовлення і продаж на благодійних ярмарках посильної сувенірної продукції;
* розведення кімнатних рослин для озеленення приміщень навчального закладу чи підшефних інтернатів, притулків, дитячих лікарень тощо);
* проведення сільськогосподарських польових робіт (за трудовими угодами) з метою придбання певного обладнання чи комп’ютерної техніки для потреб дитячих організацій;
*придбання та утримання закріпленої території навчального закладу (дизайн, прикрашання, висадка дерев і кущів тощо, обладнання квітників і газонів, дендрозон тощо);
* збір і здача макулатури з метою зміцнення матеріальної бази учнівського самоврядування.
|
Наведений перелік, безперечно, не є повним, остаточним чи постійним. Напрями діяльності можуть, більше того, мають змінюватися
в залежності від специфіки, інтересів і потреб учнів, ресурсного забезпечення виховної діяльності обраної моделі виховної системи навчального закладу.
в залежності від специфіки, інтересів і потреб учнів, ресурсного забезпечення виховної діяльності обраної моделі виховної системи навчального закладу.
Дитячі організації та
самоврядування
Леб’язького ліцею на 2024/2025 н.р.
Назва
організації
|
Форма
діяльності
|
Мета і напрями
діяльності
|
Кількість
учасників та їх вікова категорія
|
Дані про координатора
|
«Держава
Веселкова»
І «Країна
Барвінкова» (1-4 класи)
|
традиційна
|
«Червона
калина»
«Краю мій
лелечий»
«Повір в себе»
«Лідер»
«Котигорошко»
«Помогайчики»
Розвиток
творчих здібностей, формування якостей громадянина-господаря Батьківщини,
знайомство з історією рідного краю, поглиблене почуття патріотизму.
|
1-4 кдаси
|
Дадашева О.О.
|
«Держава
Веселкова»
ІІ Шкільний
парламент (5-11 класи)
|
державна
|
-
інформаційна
комісія
-
навчальна
комісія «Знання»
-
комісія
дисципліни і порядку
-
Центр
«Дозвілля»
-
«Шефський
центр»
-
комісія спорту і туризму
Створення
необхідних комфортних умов для розвитку учнів, їх здібностей, підвищення
якості знань на основі «особисто-орієнтованого» підходу, творчої ініціативи,
активної позиції
|
5-11 класи
|
Дадашева О.О.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар