Учні Леб'язького ліцею є активними учасниками та переможцями різноманітних конкурсів (на рівні громади та міжнародних), отримують грамоти, свідоцтва, дипломи.
МОЛОДЦІ!!! ВИ НАЙКРАЩІ!!! ТАК ТРИМАТИ!!!
2025/2026 н.р.
Зробимо Україну чистою разом! 
Всесвітній День прибирання нагадує - прибираємо не тільки один день на рік, а кожного дня! Побачив - прибери!
#letsdoitukraine
#worldcleanupday
#wecreatevalue
#побачивприбери
#цподеньприбирання2025
#лебязькийліцей
@всіх
2024/2025 н.р. 
Із "свіжих" нагород наших дітей на весняну тематику - БАРВИ ВЕЛИКОДНЯ
 У нашому закладі також створена сторінка у FACEBOOK, де детально  висвітлюються події наших учнів шкільного і позашкільного життя. 
З інформацією можна ознайомитися за наступним посиланням:
Сфери діяльності учнівського самоврядування
| 
Сфери діяльності | 
Форми роботи | 
| 
1.      Управлінсько-самоврядна | 
* ініціювання створення органів учнівського самоврядування ; 
* участь у розробці концепції учнівського самоврядування, положення про його діяльність; 
* організація та проведення виборів до органів учнівського самоврядування; 
* безпосередня участь у їхній діяльності: проведення засідань, обговорення проблем та шляхів їх вирішення, винесення їх на розгляд керівництва навчального закладу; 
* організація роботи органів учнівського самоврядування; 
* залучення членів учнівської громади до розробки стратегій життєдіяльності навчального закладу. | 
| 
2.      Соціально-правового захисту | 
* організація співпраці з соціальними службами для молоді; 
* виявлення за допомогою дорослих дітей, які потребують допомоги, залучення їх до діяльності в рамках учнівського самоврядування; 
* створення та організація соціальної служби; 
* створення гуртків, ігротек для дітей із функціональними обмеженнями; 
* організація бібліотечного обслуговування дітей із функціональними обмеженнями; 
* організація виставок, творчих робіт дітей із функціональними обмеженнями; 
*організація участі дітей та молоді в благодійних акціях; 
* запровадження програм примирення для вирішення конфліктних ситуацій, які виникають в дитячому середовищі; 
* створення служби «Делегати дитячих прав» (уповноважений з прав дитини, захист прав дітей); 
* популяризація основних положень Конвенції ООН про права дитини; 
* проведення тренінгів з проблеми силами волонтерів учнівського самоврядування; 
* випуск інформаційних матеріалів про права та обов’язки учнів; 
* організація діяльності соціального форум- театру; 
* проведення конкурсів, конференцій, форумів, дебатів з проблеми; 
* організація співпраці, консультацій із різними фахівцями: правниками, психологами, лікарями, соціальними працівниками; 
* розробка і забезпечення реалізації основних документів, що регламентують взаємовідносини органів учнівського самоврядування із адміністрацією закладу тощо. | 
| 
3.      Інформаційно-соціологічна | 
* створення центру соціологічних досліджень; 
*організація діяльності школи «Юний соціолог»; 
* проведення соціологічних досліджень, опитувань соціальної думки з окремих молодіжних проблем; 
* випуск інформаційного вісника «Учнівський барометр» (за результатами соціологічних досліджень); 
* презентація вісника «Учнівський барометр» перед молодіжною спільнотою, педагогічними колективами та громадськістю; 
* налагодження і координація зв’язків із мас-медіа; 
* видання інформаційного дайджесту «Інтернет-ресурси – лідеру учнівського самоврядування»; 
* організація підписки на електронні бюлетені новин молодіжних громадських організацій. | 
| 
4.      Профілактично-оздоровча | 
* залучення дітей та молоді до процесу популяризації здорового способу життя у своєму середовищі; 
* участь в інформаційно-просвітницьких програмах щодо попередження ВІЛ/СНІДу, вживання психоактивних речовин, попередження ризикованої поведінки; 
* організація інформаційних кампаній щодо профілактики ВІЛ/Сніду та інших негативних проявів в учнівському середовищі; створення інформаційно-освітнього центу з проблем формування здорового способу життя дітей та молоді; 
* проведення тренінгів з проблем формування здорового способу життя для однолітків учнівської молоді; 
* проведення дискотек, інформаційно-розважальних програм, вистав інтерактивного театру, форум-театру з проблем здорового способу життя; 
* підготовка та випуск інформаційних матеріалів з проблем здорового способу життя (шкільні газети, шкільні радіопередачі, Internet-сайти, буклети); 
* проведення конкурсів, конференцій, круглих столів, дебатів з проблем здорового способу життя; 
* створення мобільної інформаційно-творчої групи для організації інформаційних компаній в навчальних закладах; 
* розповсюдження серед дітей та молоді профілактичних рекламних матеріалів. | 
| 
5.      Навчальна | 
*допомога невстигаючим учням; 
* організація консультування з різних предметів; 
* організація додаткових занять силами учнів; 
* організація предметних гуртків силами учнів; 
* надання допомоги при підготовці домашніх завдань дітям притулків, інтернатів; 
* узгодження з педагогами та організацією закладу спірних питань щодо атестації учнів з різних предметів; 
* проведення предметних тижнів, інтелектуальних турнірів і конкурсів; 
* участь у предметних олімпіадах різного рівня; 
* проведення факультативних занять спільно із вчителями («Профілактика ризикованої поведінки», «Рівний – рівному»). | 
| 
6.      Екологічна | 
* ініціювання створення учнівських екологічних загонів чи громадських організацій та активна участь у їх роботі; 
* ініціювання та проведення учнівських науково-практичних конференцій на екологічну тематику; 
* підготовка та проведення акцій і кампаній природозахисного плану; 
* організація роботи з озеленення класних приміщень, території навчального закладу, мікрорайону школи, міста; 
* збереження та захист птахів у зимовий період; 
* захист малих річок, що потребують догляду та очищення; 
* організація участі дитячого товариства в акціях «Збережемо первоцвіти», «Рослини і тварини «Червоної книги України» у нашому краю», «Птахи – наші друзі» та інших, які оголошує МОН України; 
* проведення «десантів чистоти», «чистих четвергів»; 
* організація співпраці з громадськими організаціями екологічної спрямованості; 
* ініціювання громадських слухань із проблеми збереження довкілля; 
* реалізація тренінгової програми «Збережемо довкілля». | 
| 
7.      Дозвіллєва | 
* планування, організація і проведення тематичних вечорів, дискотек, арт-шоу для дітей різного віку; 
* організація культ-походів у театри, кінотеатри, на виставки; 
* організація зустрічей із цікавими людьми: зірками шоу-бінесу, спортсменами, акторами, письменниками, художниками тощо; 
* підготовка організаторів дозвіллєвих програм для молоді; 
* проведення конкурсів кращих дозвіллєвих програм; 
* організація змістовного дозвілля у таборах; 
* проведення конкурсів кращих виконавців пісень, танців, шоу-програм; 
* організація турнірів КВК, концертів різного тематичного забарвлення; 
* організація конкурсів-оглядів інтерактивних театрів. | 
| 
8.      Науково-дослідницька | 
* створення та організація діяльності учнівських наукових товариств, секцій, клубів; 
* проведення тижнів науки в школі; 
* організація участі школярів у різноманітних творчих конкурсах; 
* організація співпраці з науково-дослідними установами, вищими навчальними закладами; 
* проведення учнівських наукових конференцій; 
* проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт і проектів учнів. | 
| 
9.      Спортивно-туристична | 
* створення спортивно-туристичних клубів чи секцій; 
* організація спартакіад, змагань, спортивно-туристичних маршрутів, конкурсів; 
* організація експедиції, походів, таборівок; 
* здійснення широкої інформаційно- рекламної кампанії з популяризації занять фізкультурою і спортом. | 
| 
10. Профорієнтаційна | 
* встановлення зв’язків із місцевими службами зайнятості населення, проведення спільних рекламних кампаній з популяризації професій; 
* створення банку даних про навчальні заклади регіону і України; 
* проведення профорієнтаційних дискусій, зустрічей із представниками рідкісних, цікавих, популярних професій; 
* участь у проведенні спільних із державною службою зайнятості заходів («Дні кар’єри», «Ярмарок професій» тощо); 
* відвідування «Днів відкритих дверей» та інших профорієнтаційних заходів, що їх проводять відділи освіти і вищі чи професійно-технічні навчальні заклади; 
* організація екскурсій на підприємства міста чи регіону, налагодження ділових зв’язків із потенційними роботодавцями. | 
| 
11.  Розвитку соціальної творчості | 
* створення дитячих громадських організацій; 
* створення клубів за інтересами; 
* підготовка, організація і проведення соціально значущих акцій, справ, заходів; 
* проведення тренінгів чи розвивальних занять із проблем організаційного і командного менеджменту, маркетингу, психології спілкування, конфліктології, ораторського мистецтва; 
* організація підготовки менеджерів соціальних проектів, навчання управлінню проектами; 
* удосконалення роботи системи самоврядування; 
* організація соціальної практики. | 
| 
12.  Трудова (економіко-виробнича) | 
* самоорганізація життя класного колективу (прибирання класних приміщень чи закріпленої території, дрібний ремонт меблів і устаткування класу тощо); 
* виготовлення і продаж на благодійних ярмарках посильної сувенірної продукції; 
* розведення кімнатних рослин для озеленення приміщень навчального закладу чи підшефних інтернатів, притулків, дитячих лікарень тощо); 
* проведення сільськогосподарських польових робіт (за трудовими угодами) з метою придбання певного обладнання чи комп’ютерної техніки для потреб дитячих організацій; 
*придбання та утримання закріпленої території навчального закладу (дизайн, прикрашання, висадка дерев і кущів тощо, обладнання квітників і газонів, дендрозон тощо); 
* збір і здача макулатури з метою зміцнення матеріальної бази учнівського самоврядування. | 
Наведений перелік, безперечно, не є повним, остаточним чи постійним. Напрями діяльності можуть, більше того, мають змінюватися
в залежності від специфіки, інтересів і потреб учнів, ресурсного забезпечення виховної діяльності обраної моделі виховної системи навчального закладу.
в залежності від специфіки, інтересів і потреб учнів, ресурсного забезпечення виховної діяльності обраної моделі виховної системи навчального закладу.
Дитячі організації та
самоврядування
Леб’язького ліцею на 2024/2025 н.р.
| 
Назва
  організації | 
Форма 
 діяльності | 
Мета і напрями
  діяльності | 
Кількість
  учасників та їх вікова категорія | 
Дані про координатора | 
| 
«Держава
  Веселкова» 
І «Країна
  Барвінкова» (1-4 класи) | 
традиційна | 
«Червона
  калина» 
«Краю мій
  лелечий» 
«Повір в себе» 
«Лідер» 
«Котигорошко» 
«Помогайчики» 
Розвиток
  творчих здібностей, формування якостей громадянина-господаря Батьківщини,
  знайомство з історією рідного краю, поглиблене почуття патріотизму. | 
1-4 кдаси | 
Дадашева О.О.  | 
| 
«Держава
  Веселкова» 
ІІ Шкільний
  парламент (5-11 класи) | 
державна | 
-         
  інформаційна
  комісія 
-         
  навчальна
  комісія «Знання» 
-         
  комісія
  дисципліни і порядку 
-         
  Центр
  «Дозвілля» 
-         
  «Шефський
  центр» 
      - 
  комісія спорту і туризму 
Створення
  необхідних комфортних умов для розвитку учнів, їх здібностей, підвищення
  якості знань на основі «особисто-орієнтованого» підходу, творчої ініціативи,
  активної позиції | 
5-11 класи | Дадашева О.О. | 



























 
 
 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар